Thiadens Advies wil continu de kwaliteit van zijn dienstverlening verbeteren. Uw mening is daarom van groot belang. Ook als u niet tevreden bent over mijn dienstverlening hoor ik dit graag van u.
U kunt uw klacht bij mij schriftelijk indienen via hans@thiadensadvies.nl of per post sturen naar:
Thiadens Advies
t.a.v. Hans Thiadens
De Hommel 26
3956 HD Leersum
U ontvangt uiterlijk binnen drie werkdagen nadat ik uw klacht heb ontvangen, of eerder als mogelijk, een ontvangstbevestiging. reactie volgt op dezelfde manier als ik uw klacht heb ontvangen. Heeft u per e-mail uw klacht gestuurd? Dan krijgt u een reactie per e-mail terug. Heeft u per post uw klacht ingediend? Dan stuur ik u een brief.
Mijn uitgangspunt is dat de behandeling van de klacht uiterlijk binnen twee weken door mij is afgewikkeld. Ik zal mijn onderbouwde standpunt schriftelijk aan u mededelen. Lukt het mij niet om binnen deze twee weken te reageren? Dan laat ik u dat op tijd weten.
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan heeft u het recht om binnen drie maanden na ontvangst van mijn standpunt een klacht in te dienen bij het Klachten Instituut Financiële Dienstverlening, kortweg: Kifid. Hoe u dit moet doen kunt u lezen op hun website: www.kifid.nl
Thiadens Advies is bij Kifid geregistreerd onder nummer 300.017839